Osnovni podaci

 

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Dostava robe i eventualna ograničenja

Politika reklamacija

Ukoliko niste u potpunosti zadovoljni isporučenim proizvodom, imate pravo da ga vratite u roku od 14 dana, bez navođenja razloga. Povrat je moguće izvršiti kurirskom službom na adresu sa koje je pošiljka stigla, a sve troškove dostave pri povratu snosi naša firma. Reklamaciju možete podneti u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, kao i Pravilnikom o uslovima i načinu rešavanja reklamacija potrošača PROM Line d.o.o.., koji je dostupan na našoj internet stranici. „U ime PROM Line d.o.o. obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni PROM Line d.o.o. (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

U slučaju reklamacije na isporučeni proizvod, bilo zbog neispravnosti, oštećenja, neodgovarajućeg artikla ili pogrešno obračunate cene kupac može podneti reklamaciju slanjem e-maila na zvaničnu adresu firme. U prijavi treba obavezno navesti broj porudžbine, detaljan opis problema (npr. neispravan artikal ili pogrešan iznos), kao i kontakt podatke; po mogućnosti priložiti fotografije proizvoda i dokaz o pogrešnoj ceni. Nakon prijema reklamacije, PROM Line d.o.o. u roku od 8 dana dostavlja pisani ili elektronski odgovor, dok se konačan odgovor i rešenje (poput korekcije cene, zamene proizvoda, povraćaja sredstava) donosi najkasnije u roku od 15 dana od prijema reklamacije u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Ako se reklamacija pokaže opravdanom, troškove povratne dostave snosi PROM Line, a povraćaj sredstava vrši se u roku od 14 dana, istim putem kojim je izvršeno plaćanje, osim ako kupac zahteva drugačiji metod povraćaja.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, PROM Line d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Izvaja o PDV-u

PDV uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.

Politika Privatnosti

Politika upotrebe kolačića

Korpa
Korpa je prazna.
Pozovi